D15 Natura interioara umana sau inumana a fiintei omenesti


D15P7/0 De la oamenii simpli si până la regi şi preşedinţi fiinţele omeneşti se împart fundamental în două categorii care traversează toate clivajele cunoscute în lumea omului. Sunt fiinţe care pentru a-şi satisface nevoile şi a-şi atinge obiectivele nu ţin seamă de suferinţa semenilor (nu au simtul empatiei ci traiesc fericirea datorita suferintei semenilor) şi fiinţe care nu pot să îşi satisfacă nevoile şi să îşi atingă obiectivele dacă provoacă suferinţă semenilor. Natura interioara ireversibil diferita a acestor fiinte asemenea doar la chip o vom numi inumana pentru prima categorie si o vom numi umana pentru cea de a doua categorie. Aceasta diferenta remarcabila a stat in toata istoria omului la baza tuturor reprezentarilor religioase ale „raului” si ale „binelui”, oricum ar fi aratat material acele reprezentari si oricum s-ar fi numit o religie sau alta. Aceste doua categorii populeaza amestecat toate zonele intregului Sistem si la nivelul lor se duce clipa de clipa lupta pentru supravietuire.

D15P7/1 In functie de resursele disponibile si de existenta oportunitatilor, fiecare din cele doua tipuri de fiinte omenesti isi satisface nevoile la un nivel minim, la un nivel rafinat sau la un nivel sublimat i(n care pentru a obtine aceleasi reactii sublimeaza satisfacerea obisnuita a nevoilor). Dintre toate nevoile, nevoia de a cunoaste ce e frumos este probabil cea mai deosebita nevoie a fiintei omenesti.

D15P7/1.1 Indivizii au nevoi permanente pentru fiecare din cele 6 aspecte ale existentei umane, cat si pentru fiinta luata ca intreg. Fiecare individ A lipsit de cunoasterea valorilor manifesta slabiciuni, face imprudente si greseste.

Exista mai multe niveluri in satisfacerea nevoilor si care sunt corelate cu cresterea relatiilor de putere de care este capabila persoana:

§         Cele care fac obiectul drepturilor omului (presupun asigurarea partiala sau totala a resurselor de catre stat):

-   satisfacerea minima a nevoilor sufletesti

-   satisfacerea minima a nevoilor fizice (sanatate, durata de viata etc)

-   satisfacerea minima a nevoilor familiale

-   satisfacerea minima a nevoilor educational-ocupationale

-   satisfacerea minima a nevoilor sociale

-   satisfacerea minima a nevoilor de integrare in natura       

-   satisfacerea minima a nevoilor de echilibru si progres la nivelul intregii fiinte

§         Cele care sunt caracteristice conditiei umane, dar care nu fac obiectul drepturilor omului (presupun posedarea unor resurse excedentare):

-   satisfacerea rafinata a nevoilor sufletesti

-   satisfacerea rafinata a nevoilor fizice

-   satisfacerea rafinata a nevoilor familiale

-   satisfacerea rafinata a nevoilor educational-ocupationale

-   satisfacerea rafinata a nevoilor sociale

-   satisfacerea rafinata a nevoilor de integrare in natura       

-   satisfacerea rafinata a nevoilor de echilibru si progres la nivelul intregii fiinte

§         Cele caracteristice bolilor puterii (presupun controlul total al resurselor):

-   satisfacerea sublimata a nevoilor sufletesti

-   satisfacerea sublimata a nevoilor fizice

-   satisfacerea sublimata a nevoilor familiale

-   satisfacerea sublimata a nevoilor educational-ocupationale

-   satisfacerea sublimata a nevoilor sociale

-   satisfacerea sublimata a nevoilor de integrare in natura    

-   satisfacerea sublimata a nevoilor de echilibru si progres la nivelul intregii fiinte

            Ex: afirmatii ca “unii oameni doresc mereu sa stapaneasca, altii sa se supuna” sunt emise de oameni bolnavi de putere.

D15P7/1.2 Orice copil ar trebui sa aiba sansa sa cunoasca frumosul. Nu poate exista fericire la o viata traita in iluzie. Nu exista nicio asemanare intre fericirile fiintelor omenesti cu natura interioara inumana si fericirile fiintelor omenesti cu natura interioara umana.

D15P7/2  Nu există în lumea omului un clivaj mai profund decât acesta, indiferent în câte feluri ar fi împărţiţi oamenii (rasă, naţiune, sex, opţiune religioasă, stare de sănătate, orientare sexuală, stare civilă, educaţie, profesie, ocupatie, opţiune politică, clasă socială etc). In functie de resursele de care dispun, fiintele omenesti din cele doua categorii isi satisfac nevoile la un nivel minim, la un nivel rafinat sau la un nivel sublimat.

D15P7/3  Fundamental, faptele / semnele celor doua categorii de fiinte omenesti se deosebesc imediat prin caracterul lor ireversibil.

 

D15P7/4 Precizam cu claritate, pentru a fi excluse din start orice confuzii in interpretarea ideii D15P7/1: in opinia noastra, natura umana sau inumana a unei fiinte omenesti se percepe exclusiv dupa fapte si nu dupa „comportament” sau „cuvinte”, care au o doza mare de subiectivism. In plus in structura sociala se asteapta ca fiecare fiinta sa se comporte dupa pozitia in Sistem, numai ca acest lucru devine de nerealizat cand potentialul persoanei este diferit de pozitia pe care o ocupa in sistem.

 

D15P7/5  In toata istoria omenirii, cu toate crimele si atrocitatile facute, de la nivel individual si pana la nivel de populatii intregi, niciodata multele fiintele omenesti umane nu au gasit o cale eficace de a identifica si elimina  fiintele omenesti cu natura inumana. Aceasta deoarece niciodata pana acum omenirea nu a avut capabilitatea tehnologica de a implica intreaga populatie in acest efort.

 

D15P7/6 La modul grosier, natura inumană se dezvăluie la fiinţele care pentru a-şi satisface nevoile şi a-şi atinge obiectivele (pentru a controla alte fiinţe), folosesc trădarea, seducţia, violenţa, teroarea etc. Originea acestui mod de manifestare este în trecutul îndepărtat al omului, înainte de apariţia raţiunii, când satisfacerea nevoilor, viaţa sau moartea depindeau de puterea brută şi de viclenie. După modelul din lumea animală, fiinţele din prima categorie au comportamentul „prădătorului”, considerand celelalte fiinţe „prada”. La fiintele cu natura interioara inumana nu exista compasiunea pentru semeni. La modul subtil, prima categorie de fiinţe reprezintă manifestările omului care supravieţuieşte şi prosperă încălcând  acordurile, motiv pentru care acele fiinte sunt cu atat mai fericite cu cat Sistemul structurii sociale este mai nedrept.

 

D15P7/7 Ultimii sunt cei care au creat democraţiile, religiile iubirii, compasiunii şi echilibrului. Aici găsim gândirea despre libertate şi în special despre libertatea gândirii şi a exprimării. La modul subtil, aceste fiinte au manifestările omului care supravieţuieşte şi prosperă respectand  acordurile.

 

D15P7/8 Clipa în care prima fiinţă puternică a renunţat la folosirea puterii din compasiune a însemnat începutul unui război pe viaţă şi pe moarte între natura umană nou apărută şi natura inumană, animalică. Tot atunci, viclenia celor cu natură inumană a început să sufere o transformare, astfel încât în timp indiferent ce comportament au adoptat fiinţele cu natură umană, a început simultan şi folosirea pervertită a acelui comportament, indiferent ce Sistem criminal au doborat cei umani, a inceput simultan si folosirea pervertita a acelui Sistem nou aparut si de fiecare data in loc de libertate aduce doar o noua posibilitate pentru manifestarea inumanilor. Coexistenţa acestora este posibilă doar prin menţinerea ascunsă a manifestărilor celor fără simţul perceperii suferinţei semenilor, deoarece atunci când manifestările lor sunt la lumina zilei, conflictul este direct si distrugerile sunt enorme de ambele parti. Simbolistica cea mai expreisva a fiintelor omenesti cu natura interioara inumana a fost prin identificarea lor sub denumirea de "vampiri".

 

D15P7/9 Suferinţa nu are nimic uman, nimic frumos. Nu este frumos să provoci o crimă, să torturezi, să trădezi etc Atât de multe fiinţele umane care au suferit din cauza fiinţelor cu chip asemenea, dar inumane în manifestarea lor. Fără sfârşit şirul necunoscutelor victime ale abuzurilor fiinţelor cu natură inumană. Fără sfârşit şirul eroilor necunoscuţi care s-au ridicat împotriva fiinţelor inumane.

 

D15P7/10 Nici unul dintre obiceiurile trecutului nu a dispărut. In fiecare clipa exista posibilitatea reaparitiei manifestarii atat a obiceiurilor ireversibil provocatoare de suferinta cat si a obiceiurilor ireversibil producatoare de fericire.

 

D15P1/1 Cauza existentei fiintelor omenesti cu comportament uman sau inuman rezidă in principal din educaţia primită în copilărie şi tinereţe, care a influenţat diferit evoluţia sentimentului de „încredere”. Este posibil insa ca dincolo de influenta mediului, sa existe cauze mai profunde care tin de domeniul religiei si care depasesc demersul nostru.

 

D15P2/1 Structura sistemica a fiintei omenesti are mai putine erori decat structura sistemica sociala, ceea ce inseamna ca este justificat pentru fiinta omeneasca  sa acorde intaietate respectarii legilor naturale, fata de respectarea legilor facute de om. Ascendenta dreptului natural asupra dreptului dat de lege nu este acceptat de catre zona B, care pune injust semnul egal intre fiinta care a luat de exemplu "o paine" pentru a supravietui si fiinta care a luat o "paine" pentru a o vinde, intre un condamnat pentru crima si un condamnat pentru libertate. 

 

D15P2/2 Insa, deoarece ar fi imposibila garantarea faptului ca nu ar exista fiinte omenesti cu natura inumana, care sa foloseasca abuziv dreptul natural peste dreptul dat de legea omului, se simte nevoia doar a identificarii partilor de putere, intre care sa se asigure echilibrarea constanta a nevoilor sistemice prin precizari legislative.

 

D15P5/1 Cadrul legal nu acoperă toate abuzurile rezultate din competiţia între fiinţele cu natură umană şi cele cu natură inumană. Ex: Nu există o lege care să detalieze conceptul de afecţiune, astfel încât să devina clar conceptul de suferinţa a copiilor rezultaţi din relaţiile de cuplu, datorită nerespectării acordurilor. Nu există legi care să permită incriminarea unei persoane care are puterea fata de o persoana care nu o are si depinde de deciziile si comportamentul celuilalt. Pentru simplul fapt ca numarul acestor abuzuri este ne-finit.

 

D15P5/2 Cadrul legal nu recunoaste bolile psihice ale celor care detin componente ale puterii in Sistem.

 

D15P5/3 Chiar şi atunci, aceia care săvârşesc abuzurile sunt mai buni cunoscători ai neclarităţilor şi omisiunilor din legislaţie, folosindu-le în abuz. Este un dezechilibru de informaţie şi experienţă între agresori, care prin şcoala generată chiar de experienţa vieţii lor au un avantaj dublu faţă de potenţialele victime, care nu au incluse în pregătirea educaţională absolut deloc informaţii şi experienţe care să le asigure supravieţuirea.